Zoeken in deze blog

vrijdag 16 juni 2017

Geld verdienen met een app

Als GSM gebruiker zit ik bij Mobile Vikings. Een hele tijd geleden kon je je inschrijven om deel te nemen aan Viking Labs. Testen van apps en dergelijke meer. Als totale leek in de wereld van apps dacht ik: 'misschien ontdek ik wel iets nieuws op die manier'. Dus ik schreef me in en ging op ontdekking. Tot nu toe was ik nog niet veel tegen gekomen, maar op 14 juni kreeg ik de vraag van Viking Saskia om Qwibl te testen. Een app die vragen stelt over producten waar je dan nog centen voor krijgt ook. Die 'centen' kan je inzetten als kortingen bij bol.com, als vikingpunten,... Ik test zo iets maar al te graag uit en hou je met veel plezier op de hoogte:

Bij het installeren van Qwibl ging alles nogal traag vooruit. Ik geraakte niet ingelogd dus dacht het gewoon wat later nog eens te proberen. Na een tijdje lukte alles, maar ik merk hier en daar toch nog wat mankementjes op de app. 't Gaat nogal traag vooruit allemaal en soms blijft het gewoon steken.
Maar soit, na aanmelding verdiende ik al 1€, hoera!

Eens op de app kwam ik terecht op een vraag over Red Bull. Hoeveel cafeïne zit er in een blikje Red Bull? Allee, 't is geen quiz he, je kan niet fout antwoorden, het gaat om wat consumenten weten en zo. En huppa, daar was weer 10 cent extra.

Blijkbaar krijg je soms ook uitdagingen. Ik kreeg een foto van een Neckermann affiche te zien. De uitdaging: fotografeer deze telkens je hem tegen komt. Ik vond het ook wel een grappig tekstje. Ze stellen dus de uitdaging voor en dan kon je (om je 10 cent al te innen) 2 dingen antwoorden: 'Challenge accepted!' of 'Ik hoop dat ik het niet vergeet ;)'. Rara voor wat zou warhoofd Linde gekozen hebben?

En toen... was het stil. Nu moet ik wachten op berichten van Qwibl over producten. Ik ben benieuwd. Raak ik ook aan 3€ om aan een goed doel te schenken? Of 5€ om om te zetten in vikingpunten? Ik moet wel zeggen, er zit voor ieder wat wils in de cadeaushop. Van cinematickets tot een beerpongset, van een schenking aan het goede doel tot cadeaubonnen van Ici Paris XL.

Wil je zelf eens testen? Als je mobiel op de link onder deze tekst klikt, zou je alles moeten kunnen terug vinden... Zo niet, stuur eens een messenger berichtje en ik zend je een linkje door...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vorige posts

En toen Tinderde ik ook...

Tinder, het platform om aan een snelle one night stand te geraken. Maar vind je er ook echt de Mr. Pefect? Ik test het alvast voor je uit...