Zoeken in deze blog

zondag 11 juni 2017

Ready, set, go!

Bloggen, ik deed het al een aantal keer (mijn bioverhaal en klunzen met naald en draad) maar wist niet goed wat en hoe. Een thema/bezigheid van mezelf naar de buitenwereld brengen? Makkelijk gezegd, maar wat kies je in godsnaam?

En toen kwam het. Die nacht dat ik de slaap niet kon vatten schoot de songtekst van 'Linde met een e' in mijn hoofd.
Ik, mijn eigen dromen najagend. Durf ik mezelf bloot te geven? 'Baa jaat gij!'

En daar is ie, Linde met een e, mijn blog. Over de zoektocht naar mijn geluk en het najagen van mijn dromen (maar ook over simpele dingen des levens hoor, laat het ons luchtig houden).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vorige posts

En toen Tinderde ik ook...

Tinder, het platform om aan een snelle one night stand te geraken. Maar vind je er ook echt de Mr. Pefect? Ik test het alvast voor je uit...